سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیست نرم افزارهای bpms رایگان

جستجوی نرم افزار BPM می تواند یک فرآیند پیچیده باشد، که نیاز به ساعت ها تحقیق و هزینه های زیاد دارد. محبوب ترین سیستم های BPM، قابلیت های پیشرفته  ای دارند و بیشتر از آنچه سازمان های غیر تجاری لازم دارند ، راه حل ارائه می دهند . خوشبختانه، تعدادی زیادی نرم افزار BPMS رایگان و  منبع باز (open source) وجود دارد که در اینجا آنها را معرفی می کنیم.

 

نرم افزار BPMS رایگان

نرم افزار BPMS رایگان به محصولاتی اطلاق می شود که توسط ارائه دهنده بصورت رایگان ارائه می شود. این پیشنهادات معمولاً نسخه های کوتاه شده از نسخه های تخصصی یا سازمانی هستند و عملکردهای اساسی را ارائه می دهند که کاربران را قادر می سازد تا گزارش ها یا تجسم داده ها را تولید کنند. 

ابزارهای تجاری BPMS معمولاً عملکرد کمتری نسبت به همتایان منبع باز(open source) خود ارائه می دهند ، اما اگر محصولی باشد که قبلاً در نظر داشتید ، بیشتر از یک نسخه آزمایشی رایگان سود می برند.

درحال حاضر اگر در اینترنت شروع به جستجو کنید، قطعا خواهید دید که بسیاری از نرم افزار های BPMS بصورت رایگان در دسترس ما می باشد.

اما فرد یا شرکتی که بصورت رایگان از آن استفاده می کنند قطعا به مشکلاتی بر می خورد، نظیر:

1.پشتیبانی نکردن از زبان مثل فارسی                    

2.نبودن پشتیبانی

3.امنیت پایین

4.احتمال از دست رفتن اطلاعات

5. نداشتن کارایی لازم

6.عدم بروزرسانی

و… که مشکلات جبران ناپذیری ممکن است ایجاد کند.

نرم افزارهای bpms رایگان

 

BPMS منبع باز (open source) چیست؟

 

منبع باز نرم افزاری با کد منبع است که هرکسی می تواند آن را بازبینی ، اصلاح یا تقویت کند. این ابزارها برای دسترسی عموم طراحی شده اند و معمولاً توسط سازمانهایی با مأموریت خاصی در نظر گرفته شده ، مدیریت و نگهداری می شوند. راه حل های منبع باز BPM موجود در این لیست کامل هستند و لیستی گسترده از قابلیت ها را برای انواع مختلف کاربران ارائه می دهند.

گزینه از بهترین نرم افزار های BPM در سال 2021

در اینجا اطلاعاتی اساسی در مورد برخی از بهترین نرم افزارهای BPM در سال 2021 خدمت شما ارائه می کنیم.

 

Processmaker

Processmaker یک راه حل BPM و گردش کار با low-code است که به شما امکان می دهد فرآیند های تجاری را طراحی، خودکار و مستقر کنید. برای شرکتهایی که به نرم افزار BPM آماده تولید در مقیاس سازمانی نیاز دارند، ایده آل است.

آنها سه برنامه قیمت گذاری دارند که از 1500 دلار درماه شروع می شود .

Zoho Creator

Zoho Creator یک برنامه توسعه با low-code است که به کاربران امکان می دهد فرم های سفارشی ایجاد کنند، گردش کار طراحی کنند و صفحاتی آموزنده ایجاد کنند. این بهترین گزینه برای شرکت هایی است که به دنبال راه حل های DIY هستند.

قیمت گذاری برای هر کاربر در هر ماه از 10 دلار تا 15 دلار است.

Nintex

Nintex تحول دیجیتال را برای SMB ها و بنگاه ها به واقعیت تبدیل می کند. این یک گزینه ابری را به همراه میزبانی سنتی خود ارائه داده است. برای کار در کنار ابزاری مانند Officce365 ، Sharepoint و Project Server طراحی شده است.

پلتفرم Nintex از قابلیت هایی برای گردش کار پیشرفته، فرم های مدرن، نقشه برداری و مدیریت فرآیندها، برنامه های تلفن همراه و RPA برخوردار است .

مجموعه Nintex محصولات مختلفی دارد که قیمت آنها از 850 دلار در ماه آغاز می شود .

 

برای مطالعه ادامه مطلب، مقاله لیست نرم افزارهای bpms رایگان را مطالعه کنید